Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio

Volle bezetting dus nu, ik ben benieuwd naar deze test.

Comment

Mway wil je af en toe eens de lengtes geven van de 60dl ?
      Ik wil wel eens weten wat die afgroeit Thx
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

krasi zal wel vaker iets leuks doen.Maar dat is voor later nu eerst maar is kijken wat dit gaat doen.

Is goed Nik vanaf morgen zal ik elke dag de lengte posten,foto met rolmaatje er naast.

Comment

Foto met rolmaat hoeft nu ook niet da's veel te moeilijk om zo'n deftige foto te nemen.
          Enne ik geloof je gewoon op je woord man dont need The solid proof
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Zo he... dat wordt idd dringen geblazen straks. Heerlijk toch. Staat er weer gelikt bij zo Mway. We zijn er bijna.

Comment

Oh dat is dan nog maar 62 dagen en 41 gram te gaan.

Dat kan iedereen zien.

Ziet er gelikt uit M, ik blijf uitkijken naar updates

Thanks en tot later deze ochtend.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Net de prijsdame even opgemeten ze staat 9 cm boven de grond.
                Foto morgen,ze hebben geen dorst dus we laten ze met rust.
                Temp 25,9 en LV 53%
                Zie trouwens geen verschil bij de Somango`s die gelijk na het opkomen in spongepotje de batmix in zijn gegaan heb wel er rondom wat batmix vermengt met stekaarde en dicht op het spongepotje stekaarde.Dat geklooi met overpotten doen we niet meer.
                De spongepotjes zijn ook een blijver alle zaden die erin zijn gegaan van beide soorten zijn netjes ontkiemd 50 stuks 6,95 bij de intratuin.
                Zo dat was hem,morgen uitgebreide update met single foto serie.

Groeten

Comment

Grappig, ik ben juist totaal niet happy met die dingen, geef mij maar borden met keukenrol, en dan direct in zaai en stekaarde vermengd met beetje light mix.....

Voor liefhebber heb ik nog 2 ongeopende verse Spongepot sets inclusief bacto (van Sannie)... (sorry off topic).

Heeeeel veel succes dezevronde en op naar mege toppen!

Los groetos
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

El Plantos ik gebruikt geen bacto gewoon plain kraanwater tot ik aanmaak zie van de eerste twee blaadjes en dan geef ik ze water met powerroots.
                    In de batmix zit dat al en in de natuur zit in de oppervlakte van de bodem weinig tot geen voedinsstoffen.
                    Daar gaat de penwortel naar opzoek alsmede naar water.
                    Heb ze wel in een propergator staan en de lamp er niet te dicht op.
                    Zou niet weten hoe het sneller moet kijk maar in het begin van mijn verslag daar zie je duidelijk al na 11 uur beweging en de rest volgde ook binnen 48 uur.
                    Zaden zijn wel heel mooi donker en duidelijk getijgerd zowel die van k1 als van DNA,bij mijn eerste ronde met die van Barney`s die waren niet zo snel maar die zagen er ook niet zo mooi uit als de zaden uit deze ronde.

Comment

Als mijn Bacto op raakt dan kijk ik wel ff el Plantos. Ga er toevallig nu ook mee aan de slag. Die spongepots heb ik nog wat reservaties bij. Maar ik geloof dat Mway wel tevreden is met die dingen. Ga ik ergens in de toekomst nog wel eens uitproberen.

Hoe gaat het verder in dat tentje van je Mway ze zullen alweer een stukkie omhoog zijn geschoten denk ik.

Comment

Heb de spongepots ook gehad,
                        Al ben ik er eerlijk in dat ik liever met kleine potjes en zaai en stekgrond werk.

Verder niks op de spongepots aan te merken,
                        Maar kan er geen voordeel tegenover de ouderwetse manier van zien,
                        Staff

Ps 60days lemon is een mooie soort

Comment

Ronson Begin van de eerste zijtakjes van de AF zijn er als deze snel wijd gaan staan dan kon het nog wel is wat worden.
                          Maar het is een test en ik heb al wel twee verslagen er over gelezen.
                          1 verslag begon op 15 uur en vond ze tegenstribbellen en heeft ze later op 12 uur gezet en toen gingen ze lekker.29 gram in 15 liter
                          De ander was gelijk op 12/12 en had 15 gram in een 3 liter potje.
                          Als rookje kreeg het in beide gevallen een leuke voldoende een echt dagrokertje.

Comment

Update:Echte bloei week 2 dag 6

De Somango`s drinken als gekken sommige stonden er een beetje hangend bij.
                            Met het wateren alleen powerroots meegegeven en niet te veel om ze met het wateren gelijk te krijgen met de anderen.
                            De lemon`s zijn begonnen de hoogte op te zoeken,denk dat het wachten was op voldoende groen en de worteltjes.
                            De temp hangt rond de 26 graden en de LV rond de 50%.
                            Beestjes zijn niet aanwezig.
                            En dan nu de dames.
                            Somango`s

week2 dag 6 echte bloei 011.jpgweek2 dag 6 echte bloei 012.jpg

week2 dag 6 echte bloei 013.jpgweek2 dag 6 echte bloei 014.jpg

week2 dag 6 echte bloei 015.jpgweek2 dag 6 echte bloei 016.jpg

week2 dag 6 echte bloei 017.jpgweek2 dag 6 echte bloei 018.jpgweek2 dag 6 echte bloei 019.jpg

week2 dag 6 echte bloei 020.jpgweek2 dag 6 echte bloei 021.jpg

week2 dag 6 echte bloei 022.jpgweek2 dag 6 echte bloei 023.jpg

week2 dag 6 echte bloei 024.jpgweek2 dag 6 echte bloei 025.jpg
                            De 60 Day Lemon
                            week2 dag 6 echte bloei 026.jpgweek2 dag 6 echte bloei 027.jpg

week2 dag 6 echte bloei 028.jpgweek2 dag 6 echte bloei 029.jpg

De mishandelde
                            week2 dag 6 echte bloei 030.jpgweek2 dag 6 echte bloei 031.jpgweek2 dag 6 echte bloei 035.jpgweek2 dag 6 echte bloei 036.jpg

De prijsdame
                            week2 dag 6 echte bloei 037.jpgweek2 dag 6 echte bloei 038.jpg

Alle dames stonden na een half uur weer fier met het blad omhoog.
                            Vanavond meet ik de prijsdame weer staat ze precies twee weken vanaf de lobblaadjes.

Woensdag volgende update.
                            Groeten en komt er maar in.

Comment

Mooie update Mway, lekker veel fotootjes. Ondanks die ene wat dorstig is, staan die somango's aardig te knallen. Nou moeten die kleintjes nog ff wat harder aanslaan. Maar die zijn ook op de goede weg. Tent lekker vol, dus ik zie nog eigenlijk geen beren op de weg voor je. Houden zo dude, blijf met je meekijken

Comment

Dank je Ronson gaan de dames zo opmeten verwacht dat ze de aankomende dagen een spurt eruit gooien.

Als er nog mensen zijn die aan de 60 day lemon prijsvraag mee willen doen de inschrijving stopt om 24.00 uur vanavond.
                                Dus wil je nog meedoen geef het aantal dagen en het eindgewicht in grammen voor het einde van de vanavond door.

Comment

Bezig...
                                X